Diese Website verwendet Cookies, um Ihr Surferlebnis zu verbessern. Durch die weitere Nutzung der Website stimmen Sie der Verwendung von Cookies zu.   Erfahren Sie mehr.
Zustimmen
Lay Bee Gwee
  • Samstag, 03.11.2018 um 10:31 Uhr

Account closure

Hi,


I've did as per advice by your staff and wrote a TAN-secured message to close my account and transfer the money to my local country bank account. 

I've given very clear instructions and indicate the reason of closing account is because we are no longer living in Germany. But until now, the account is still not close yet. 


May I know how long do I have to wait?


Danke!

Speichern Abbrechen
Richtige Antwort
2018-11-03T11:04:41Z
  •  BW-Bank Mitarbeiter
  • Samstag, 03.11.2018 um 12:04 Uhr
Hello, 


yes, that is right, that we need a secured message for closing the account. Gladly we can look why the account is still not closed. Send us therefore a message with this contact form. We will check the processing status and will contact you direct. 


Thank you. 


Best regards 

Lidia 

Wie hilfreich finden Sie diese Antwort?
Dieser Beitrag wurde geschlossen.
Es ist nicht möglich, Kommentare zu schreiben. Sie können aber jederzeit eine Frage stellen.
Frage stellen